Garantie & Service
Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt een garantie van één jaar. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van de staat van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Naast deze garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. Meer informatie over de eventuele fabrieksgarantie kunt u terugvinden in de documentatie van het artikel.
Service
Trendyard streeft naar kwaliteit en tevredenheid bij u als (aanstaande) klant. Wij vinden het daarom belangrijk dat uw vragen of klachten op een goede manier worden afgehandeld.
Mocht u vragen hebben en contact op willen nemen met Trendyard dan kan dit op twee manieren.
1. Telefonisch: op telefoonnummer +31(0)6 53 84 35 38 (ma-vr van 10:00 tot 16:00 uur)
2. Email: Via het contactformulier of u kunt zelf een e-mail sturen naar vraag@trendyard.nl
Mocht u een klacht hebben over onze dienstverlening of over een artikel? Vult u dan het contactformulier in of stuur een email naar vraag@trendyard.nl. Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en u van een antwoord voorzien.
Keurmerk
Trendyard is aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. Mocht u tevreden zijn met onze dienstverlening en/of het artikel wat u heeft aangeschaft dan vinden wij dit uiteraard leuk om te vernemen. Via de website van Stichting Webwinkelkeur kunt u uw review voor ons achterlaten.
Plaats een review over Trendyard