Klachten
Het is altijd vervelend als er iets niet goed is gegaan met een bestelling. Mochten er klachten zijn over het artikel dat je van ons ontvangen hebt, dan verzoeken wij dat binnen 48 uur aan ons te melden. Dat kan op de volgende manier:
- De klacht kan per e-mail aan ons worden gemeld via: vraag@trendyard.nl.
- Indien het gaat om een gebrek of een kapot onderdeel, is ons verzoek om tevens een aantal foto's mee te sturen waarop dit goed te zien is.
Na ontvangst van de e-mail en de foto's nemen wij contact met je op. We zullen dan in overleg bepalen welke oplossing geschikt is om de klacht te verhelpen. Afhankelijk van de situatie m.b.t. de klacht en leverancier streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen een reactie te geven, dan wel een oplossing aan te bieden.
Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.